Shop Mobile More Submit  Join Login

cef has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

spontaneous. long time ago.

broken film..

forgot the film. canon FTb.
Add a Comment:
 
:iconnininunino:
nininunino Featured By Owner Oct 30, 2008
AH GAKUSAH!
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Nov 3, 2008  Hobbyist Photographer
gw langsung kebayang gitu suara loe :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Reply
:iconsadisticparadise:
SadisticParadise Featured By Owner Oct 27, 2008  Hobbyist Writer
dude its real good man... i like the atmosphere and call me immature but the noise fits in too.. good job
Reply
:iconjemtman:
jemtman Featured By Owner Oct 26, 2008
I like this one, its great. :)
Reply
:iconsisilain:
SisiLain Featured By Owner Oct 26, 2008
Wah vokalis nidji again, dah minta tandatanga vel? Gorgeous shot btw.
Reply
:icontrace-elements:
Trace-elements Featured By Owner Oct 21, 2008
This actually immediately caused the theme song from 28 days/weeks later to pop into my head. Dunno why. It has a very strong zombie feeling to it :shrug: Call me crazy

Great hair/glasses btw ;)
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 21, 2008  Hobbyist Photographer
hahahaha.. you made some sense, though. it is a bit zombie-ish :P
Reply
:iconlastbark:
LastBark Featured By Owner Oct 20, 2008
he needs a scanner
you need attentions
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 21, 2008  Hobbyist Photographer
:slap:
Reply
:iconbarumoto:
barumoto Featured By Owner Oct 20, 2008
mantabs...
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 21, 2008  Hobbyist Photographer
taik.
Reply
:iconbyublue:
byublue Featured By Owner Oct 20, 2008
walah itu si ipan apa kabaarr? :D akhirnya ada upload-an baru hehe..
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 21, 2008  Hobbyist Photographer
hahaha.. ini udah lama banget, bay. sekarang juga gw belom ketemu sama ipan :P
iya nih. abisan kmarenan agak kesendat2 .. :D
Reply
:iconprawnsalad:
prawnsalad Featured By Owner Oct 20, 2008
ipan
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 20, 2008  Hobbyist Photographer
ngenalin aje loe. padahal mukanye kek setan.
Reply
:iconcitizenfour:
citizenfour Featured By Owner Oct 20, 2008
almost frightening
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 20, 2008  Hobbyist Photographer
i think the same.
he's a natural (ghost?)
Reply
:iconcancerio:
cancerio Featured By Owner Oct 20, 2008  Professional Photographer
mantabbbb
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 20, 2008  Hobbyist Photographer
si model yang tertangkap sedang mungkin menambil nafas atau mengambil posisi. dan gue nggak tahan shake di satu detik. voila :P
Reply
:iconpansinying:
pansinYing Featured By Owner Oct 20, 2008
yeah! u'r back! :hug:
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 20, 2008  Hobbyist Photographer
спасибо :hug: and glad you like it !
Reply
:iconhead-case88:
Head-case88 Featured By Owner Oct 20, 2008
Very nice, I like !!!
Reply
:iconcef:
cef Featured By Owner Oct 20, 2008  Hobbyist Photographer
thank you :hug:
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconcef: More from cef





Details

Submitted on
October 20, 2008
Image Size
1.7 MB
Resolution
1818×1216
Thumb

Stats

Views
679
Favourites
39 (who?)
Comments
23

Camera Data

Make
FUJI PHOTO FILM CO., LTD.
Model
SLP1000SE

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×